06-1-700-1030
08:00-17:00 között
Rendeljen nagyobb mennyiségben!
Gyors és ingyenes árajánlat
10% kedvezmény
minden első rendelésnél
0
Fejezze be a vásárlást ! Folytassa onnan, ahol abbahagyta.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - FIÓKKEZELÉS

Az alábbiakban a leggyakrabban feltett kérdéseket találja az online áruházi fiókjával kapcsolatban. Ha nem találja a választ a kérdésére, kérjük, forduljon csomagolási szakembereinkhez a info@rajapack.hu e-mail címen, vagy hívja a 06-1-700-1030-as telefonszámot. Használhatja az oldal alján található űrlapot is.

Hogyan hozhatok létre fiókot a RAJA-nál?

Fiók létrehozásához egyszerűen kattintson a "Bejelentkezés" elemre a weboldalunk jobb felső sarkában, majd kattintson a "Fiók létrehozása" gombra, és töltse ki a regisztrációs űrlapot.

Hogyan változtathatom meg elérhetőségeimet vagy fiókinformációimat?

Fiókadatait és elérhetőségeit bármikor frissítheti közvetlenül a rajapack.hu oldalon. Csak jelentkezzen be a rajapack.hu webhely jobb felső sarkában található "Bejelentkezés" linkre kattintva.

Bejelentkezés után lépjen a "Fiókom" fülre. Személyes adatok és cégadatok a „Adataim” fülön szerkeszthetők. A "Címeim" fülre kattintva módosíthatja a meglévő címeket, vagy létrehozhat új szállítási és/vagy számlázási címet.

Hogyan lehet új számlázási címet hozzáadni jelenlegi ügyfélfiókomhoz?

Ha új számlázási címet szeretne hozzáadni a jelenlegi ügyfélfiókhoz, használja a "Számlázási cím hozzáadása" opciót, amely az ügyfélpanel menüjében található - "Címeim" - "Számlázási cím" - "Cím hozzáadása" lehetőséggel.

Módosíthatom-e a fiókom adószámát a rendelési előzmények elvesztése nélkül?

Az aktuális adószám nem szerkeszthető az ügyfélfiókból. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a RAJA ügyfélszolgálatával. A megfelelő módosítás rendszerszintről történik, és az ügyfél fiókjában látható lesz (a rendelési előzmények elvesztése nélkül).

Hogyan hozzunk létre új szállítási címet vagy hogyan változtassunk meg egy meglévőt?

Új szállítási cím létrehozásához az ügyfélfiókban válassza a „Címeim” lehetőséget, majd a „Szállítási cím” és „Szállítási cím hozzáadása” lehetőséget. Ha fiókjában több szállítási cím van elmentve, és egy adott rendeléshez szeretne egyet választani, akkor a megrendelés véglegesítésekor ("Szállítás" lépés) használja a "MÓDOSÍTÁS" opciót és válassza ki a címet. Erről a szintről új címet is létrehozhat a "Cím hozzáadása" opcióval.

Hogyan használhatom a promóciós kódokat?

Ha jogosult egy promóciós kódra, amellyel kedvezményt, ajándékot vagy ingyenes szállítást igényelhet, egyszerűen írja be azt a kosárban az erre a célra szolgáló mezőbe az első lépésben a fizetés során, és kattintson a mező jobb oldalán található OK gombra. A kód akkor kerül a kosárba, ha a promóció feltételei teljesülnek, pl. a minimális rendelési összeg.

Készíthetek számlát elektronikusan a fiókomon keresztül?

A számlát kollégáink küldik el Önnek a regisztrált e-mail címre csatolmányként PDF formátumban. Az ügyfélfiókból jelenleg nem lehet elektronikus számlát generálni weboldalunkon. Dolgozunk egy ilyen lehetőség megvalósításán.

Elfelejtettem a fiókom jelszavát, hogyan hozhatok létre új jelszót?

Elfelejtette jelszavát és nem tud bejelentkezni? Egyszerűen kattintson az oldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés linkre, majd Elfelejtette a jelszavát? linkre és adja meg a regisztráció során használt e-mail címét. A megadott címre elküldünk egy linket a jelszó megváltoztatásához, amellyel azonnal be tud lépni a weboldalon a fiókjába.

Módosíthatom bejelentkezési adataimat – e-mail címemet anélkül, hogy elveszíteném a rendelési előzményeimet?

Igen, feltéve, hogy az új e-mail cím nincs társítva más ügyfélfiókkal az adatbázisunkban (ebben az esetben a következő üzenet jelenik meg: "Ez az e-mail már társítva van egy másik felhasználóhoz"). Az e-mail cím megváltoztatásához jelentkezzen be fiókjába, és a "Személyes adatok" modulban használja a "módosítás" opciót.

Törölhetem a fiókomat és regisztrálhatok ugyanazzal a bejelentkezési névvel és e-mail címmel?

A fiók teljes törlését az ügyfél kérésére a RAJA munkatársa végezheti el. Fiókja törlése után ugyanazokkal az adatokkal új fiókot hozhat létre.

Hogyan lehet leiratkozni a hírlevélről?

Ha már nem szeretné megkapni kereskedelmi ajánlatainkat e-mailben, egyszerűen kattintson az e-mail alján található leiratkozási linkre.

Hogyan használhatom a promóciós kódokat?

Ha jogosult egy promóciós kódra, amellyel kedvezményt, ajándékot vagy ingyenes szállítást igényelhet, egyszerűen írja be azt a kosárban az erre a célra szolgáló mezőbe az első lépésben a fizetés során, és kattintson a mező jobb oldalán található OK gombra. A kód akkor kerül a kosárba, ha a promóció feltételei teljesülnek, pl. a minimális rendelési összeg.

Mit tegyek, ha technikai problémába ütközök az oldalon?

Technikai problémába vagy hibába ütközött weboldalunkon? Keressen minket telefonon a 06-1-700-1030 számon vagy a info@rajapack.hu e-mail címen és azonnal megjavítjuk!

Az alkalmazás során kérjük, adja meg a részleteket, beleértve a webböngésző és az operációs rendszer verzióját (pl. Internet Explorer 8 és Windows Vista).