Az árak a vásárlási mennyiséghez igazodnak Minél többet rendel, annál többet spórol!
Előnyt élvezhet a nemzetközi keretszerződésekből A beszerzési folyamatok egyszerűsödnek, és európai jelenlétünk lehetővé teszi, hogy bárhol Európában kiszolgáljuk Önt nemzetközi keretszerződések létrehozásával
Az Ön igényeihez igazított szállítási lehetőségek Szállítás 48-72 órán belül. Segítünk a vásárlások és a készletek optimálisabb kezelésében a gyors és személyre szabható szállítással.
Egyszerűsített kifizetések P-card, havi számlázás, számla PDF formátumban, egyszerűsítjük az adminisztrációs folyamatot.
Javítsa termelékenységét és a munkaállomások ergonómiáját csomagológépeinkkel és rendszereinkkel.
Értékesítési képviselő támogatása Magyarország-szerte Kérésére értékesítési képviselő ellátogat vállalatához és tanácsot ad az igényeinek, tevékenységének és szervezetének legmegfelelőbb csomagolási és felszerelési megoldásokról.
SzaktanácsadóinkSzaktanácsadóink azonnal reagálnak az Ön kéréseire.
További információk: 06-1-700-1260
vallalati@rajapack.hu
A szervezetéhez alkalmazkodó ügyféltér
Hozza létre beszerzési csoportját, kezelje a megrendelések jóváhagyási folyamatát és használjon közös címjegyzéket.
Egyszerűsített rendelés
Itt megtalálja saját személyre szabott katalógusát a termékeivel és az Önnnel egyeztetett árakkal.
Ellenőrizze a költségvetését
Kezelje a költséghelyeket és a vevőkhöz rendelt költségvetési korlátokat.
Egyszerűbb adminisztráció
Közvetlen online hozzáférés minden dokumentumhoz (megrendelések, elektronikus számlák, adódematerializáció).
Az elektronikus beszerzési eszközébe vagy az ERP-jébe integrált PunchOut megoldással, tárolt katalógusokkal vagy API-kkal a teljes termékkatalógust és az egyeztetett árakat megtalálja az eszközeiben.
A beszerzési folyamat optimalizálása érdekében EDI-integrációkat alkalmazhatunk üzleti dokumentumainak (megrendelések, átvételi elismervények, számlák stb.) dematerializálása érdekében.
További információért forduljon hozzánk az vallalati@rajapack.hu címen.