06-1-700-1030
08:00-17:00 között
Rendeljen nagyobb mennyiségben!
Gyors és ingyenes árajánlat
10% kedvezmény
minden első rendelésnél
0
Fejezze be a vásárlást ! Folytassa onnan, ahol abbahagyta.

Ünnepeljük együtt a RAJA csoport fennállásának 70. évfordulóját!

Fedezze fel születésnapi ajánlatainkat! Minden hónapban különleges ajánlatok és meglepetések
várnak Önre…

ÉRVÉNYES 2024. ÁPRILIS 30-IG

Születésnapi Szerencsekerék

Pörgesse meg a virtuális kereket minden nap, és nyerjen!


Évfordulós különleges ajánlatok széles választéka

Best Prices

Több, mint 300 bestseller termék a legjobb áron!

MEGNÉZEM

Alacsony árak

A RAJA 70. évfordulója alkalmából élvezze számos lecsökkentett árú termékünket!

MEGNÉZEM

Születésnapi ajánlatok

Ne hagyja ki a születésnapi ajánlatokat! Minden hónapban új akciók…

MEGNÉZEM

RAJA ügyfelei mondták rólunk

«A RAJA 8 éve lát el minket csomagolással. A RAJA-tól a legjobb minőséget, versenyképes árakat és ami a legfontosabb, tetszőleges számú kiszerelésű rendelést kapunk.»

— Urszula OŚMIAŁOWSKA
Természetes kozmetikumokkal foglalkozó webáruház alapítója "MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA"

Megnézem videójukat!

Fedezze fel a RAJA Csoport történetét!

Az 1950-es évek... a vállalkozói szellem

A Cartons RAJA alapítása

1954. július 10-én Rachel Marcovici Janine Rocherrel együttműködve Párizsban céget alapít, amely használt kartondobozokat forgalma kisvállalkozásoknak. Ügyfelei olyan párizsi kisvállalkozások, amelyek olcsóbb, kis mennyiségben kapható kartondobozokat keresnek. A RAJA név a keresztnevük első két betűjéből származik. Janine a következő évben kilépett a cégtől. A cég székhelye a la rue de Monte-Cristo-ban volt, Párizs 20. kerületében, egy 2 szintes, 250 m² alapterületű helyiségben. "Madame Marco", ahogy az alapítót akkoriban nevezték, jó állapotban lévő használt kartondobozokat szerzett be olyan kiskereskedőktől, akik már nem használják azokat. "Édesanyám modern és bátor nő volt, mert abban az időben saját vállalkozást indítani igazi kihívás volt! Tudta, hogy a megélhetés a nő függetlenségének kulcsa." Danièle Kapel-Marcovici

1954
A Cartons RAJA alapítása
Maurice Marcovici csatlakozik a céghez

Maurice Marcovici, Rachel férje csatlakozott a társasághoz. Ő volt a felelős a vezetésért és az adminisztrációért. "Apám soha nem hagyta el az irodát, anyám pedig a terepmunkát". Danièle Kapel-Marcovici

1956
Maurice Marcovici csatlakozik a céghez
Egy sikertörténet kezdete

Az igazgató leleményességének és energiájának köszönhetően a Cartons RAJA gyorsan sikeressé vált. Idővel új dobozok, csomagolópapír, hullámkarton, gumírozott szalag és zsineg került a használt kartondobozok közé.

1956
Egy sikertörténet kezdete

Az 1950-es évek végén a Cartons RAJA 10 embert foglalkoztatott, és egymillió frank forgalmat bonyolított le (150 000 EUR).

1960-as évek... Fejlődés a termékinnovációknak köszönhetően

Danièle Marcovici csatlakozik a Cartons RAJA-hoz

Danièle, az alapító lánya mindössze 16 éves volt, amikor csatlakozott a Cartons RAJA-hoz. Az ügyfél-kapcsolattartás során megtanulta az üzleti élet alapjait: a bizalmon alapuló kapcsolatok kiépítését, az ügyfelek igényeinek megértését, a kiváló szolgáltatást és a minőségi termékeket. "Közel 10 éven át látogattam párizsi cégeket, hogy tanácsot adjak nekik, és javaslatot tegyek a vállalkozásuknak legjobban megfelelő optimális csomagolásra. Kiváló iskola volt!" Danièle Kapel-Marcovici

1962
Danièle Marcovici csatlakozik a Cartons RAJA-hoz
Innovatív termékek és kommunikáció

A mindig új megoldásokat kereső "Madame Marco" megszerezte a kizárólagos jogokat a Németországban gyártott Jiffy márka légpárnás borítékjainak franciaországi forgalmazására. Elindította a nyomtatott katalógusok postázását, amely akkoriban nagyon innovatív értékesítési módszer volt termékei népszerűsítésére Franciaország-szerte. A postai RAJAPOST csomagoló- és RAJABOOK könyvcsomagoló termékek bevezetésével már az első RAJA márkájú termékek megtalálhatók voltak a széles termékpalettán.

1965
Innovatív termékek és kommunikáció
Cartons RAJA a Belleville kerületbe költözik

A vállalat növekedett, és több helyre volt szüksége. A Cartons RAJA a Rampal utcába költözik, Párizs Belleville kerületében. Ez lesz a RAJA székhelye közel 30 évig. Ez idő alatt a RAJA 30 embert foglalkoztatott.

1968
Cartons RAJA a Belleville kerületbe költözik

60-70-es évek… A csomagolási piac dinamikusan fejlődik!

A műanyagok fejlődése forradalmasítja a csomagolás világát. A cég öntapadós ragasztószalagokkal, buborékfólia tekercsekkel, Flo-pak töltőanyaggal bővíti kínálatát, hogy a vásárlók igényeinek eleget tegyen.

Kizárólag a RAJA-nál elérhető termék

A cég RAJALIST néven hozza forgalomba az első öntapadós okmánytasakot.

1970
Kizárólag a RAJA-nál elérhető termék
Ipari vásárok

Az értékesítési csapat kiállításon és vásáron vesz részt, hogy népszerűsítse a vállalat termékeit.

1973
Ipari vásárok
Az első RAJA katalógus létrehozása

Danièle Kapel-Marcovici elindítja az első katalógust, amely a területen dolgozó értékesítőket támogatja. A katalógus fekete-fehér, 24 oldalas, 365 terméket tartalmaz, és 10 000 példányban nyomtatják ki. A vállalat új vizuális arculatot fogad el, modernizálva imidzsét.

1975
Az első RAJA katalógus létrehozása
A raktár biztosítja az összes termék elérhetőségét!

"Maurice Marco" telket vásárol a Párizs melletti Gonesse új ipari övezetében, és megbízást ad egy 2000 m² raktárépület építésére, amelyet 1978-ban adtak át. Az épületet többször bővítették, amíg elérte a 15 000 m² területet.

1977
A raktár biztosítja az összes termék elérhetőségét!
Az első "Oscar de l'emballage" díj

1978-ban a RAJAMOUSSE légpárnás (habszivacs) boríték elnyerte az "Oscar de l'emballage" díjat.

1978
Az első "Oscar de l

Az 1980-as évek... A katalógus értékesítés, mint a növekedés motorja!

Danièle Kapel-Marcovici tölti be a Cartons RAJA vezérigazgatói pozícióját

A vállalat forgalma 54 millió frank (8 millió euró), és 50 embert foglalkoztat. A cég ismert innovatív termékeinek minőségéről és gyors kiszolgálásáról. Az új vezérigazgató új értékesítési stratégiát vezet be, katalógusértékesítést indít a hazai piac meghódítására. "Az volt a célom, hogy új ügyfeleket szerezzek, miközben fenntartom a vállalat alapjait: a termékek minőségét, a készlet elérhetőségét és a kiváló szolgáltatást." Danièle Kapel-Marcovici

1982
Danièle Kapel-Marcovici tölti be a Cartons RAJA vezérigazgatói pozícióját
A katalógusok szokatlan borítókkal jelennek meg!

"Árforradalom" , "A választás szabadsága", "Minden csomag 48 órán belül.... Küldetés teljesítve"

1983
A katalógusok szokatlan borítókkal jelennek meg!
"Oscar de l'emballage" díj elnyerése

Egy újabb csomagolási "Oscar-díj", ezúttal egy innovatív megoldásért: DISTRIBUL buborékfólia adagoló dobozban

1986
Szolgáltatások az innováció legmagasabb szintjén

Egy fiatal igazgató átszervezi a vállalatot. A gonesse-i elosztóközpontot fokozatosan bővítik a raktáron lévő termékek választékának bővítése érdekében. A megrendeléseket 24 órán belül szállítják ki a párizsi régióban és 48 órán belül azon kívül - ez az első a piacon! Az 1980-as évek végére a RAJA vezető szerepet tölt be a csomagolások forgalmazásában Franciaországban.

1989
Szolgáltatások az innováció legmagasabb szintjén

A katalógus 1000 terméket tartalmaz, a cég forgalma eléri a 100 millió frankot (15 millió eurót).

1990-es évek… Európa meghódítása

A RAJA kiterjeszti tevékenységét a legfontosabb európai piacokra.

A 'Cartons RAJA' megváltoztatja a nevét RAJA-ra

A vállalat alapítása óta számos termékkel bővül a kartoncsomagolások kínálata. A katalógus 1500 raktáron lévő terméket tartalmaz. A csomagolási választékot ma már tisztító és higiéniai termékek, valamint a szállítási és tárolóeszközök egészítik ki. A névváltoztatással párhuzamosan új grafikai arculat is elkészül, amely kiemeli a vállalat vezető és dinamikus pozícióját.

1990
A 'Cartons RAJA' megváltoztatja a nevét RAJA-ra
Egy kifejezetten szociális üzleti modell

Az üzemi tanács létrehozása 1982-ben az első nyereségrészesedési megállapodást eredményezi, amely a munkavállalókat a vállalat teljesítményébe bevonja és együttműködésre ösztönzi őket.

1991
Egy kifejezetten szociális üzleti modell
A PadPak papírcsomagolási rendszer elnyeri az "Oscar de l'emballage" díjat

A RAJA bevezeti a francia piacon a Padpakot, egy díjnyertes innovatív papírcsomagolási rendszeret.

1992
A PadPak papírcsomagolási rendszer elnyeri az
A RAJA 40 éves lesz!

1994-ben a RAJA 40 éves fanciaországi ügyfélfejlesztését ünnepli, és Európába tervez terjeszkedni.

1994
A RAJA 40 éves lesz!
A RAJA első felvásárlása: a belgiumi BINPAC vállalat

Egy 20 millió frank forgalmú, 15 alkalmazottat foglalkoztat RAJA France mintájára katalógusértékesítő vállalattá kívánnak átalakítani. 1999-ben új elosztóközpontot építenek a holland határhoz közeli Tongerenben. Ma a RAJA Belgium piacvezető, és a 68 000 m²-es csomagolóanyag elosztóközpontjával a legnagyobb már Európában, 7 országba szállít termékeket a vásárlóknak!

1994
A RAJA első felvásárlása: a belgiumi BINPAC vállalat
Új helyszín: stratégiai döntés a jövőre nézve

1995-ben Danièle Kapel-Marcovici úgy dönt, hogy megvásárol egy raktárkomplexumot a Paris Nord 2 Business Parkban, Roissy közelében. Az irodaépületet felújítják a raktárat pedig 20 000 m²-rel bővítik, így a párizsi központ és a gonesse-i logisztikai központ összes csapata egy helyen dolgozik. Az új, 43 000 m²-es elosztóközpont lehetővé teszi, hogy a termékeket Franciaország egész területére szállítsák, és megduplázza a raktáron lévő termékek számát. Mostantól a Paris Nord 2 telephely a RAJA csoport európai központja.

1997
Új helyszín: stratégiai döntés a jövőre nézve
Terjeszkedés a holland piacon

A Binpac a kezdeti belgiumi sikerre építve Hollandiában is elindul, egy értékesítési csapattal Bredában és saját katalógussal.

1997
Terjeszkedés a holland piacon
Az Aid-Pack felvásárlása az Egyesült Királyságban

A RAJA átlépi a Csatornát egy olyan csomagolóanyagforgalmazó cég felvásárlásával, amely több mint 1500 terméket kínál raktáron és 10 000 ügyféllel rendelkezik a portfóliójában. Az Egyesült Királyságban a RAJA mostantól 5000 terméket szállít egy 20 000 m²-es elosztóközpontból Milton Keynes-ben.

1998
Az Aid-Pack felvásárlása az Egyesült Királyságban
ISO 9002 tanúsított minőség megszerzése

2003-ban a RAJA ISO 9001, majd 2011-ben a ISO 14001 tanúsítványt is megszerzi.

1998
ISO 9002 tanúsított minőség megszerzése
A RAJAPACK Németország elindítása

Európa legnagyobb piacának kiszolgálása érdekében a RAJA Stuttgart közelében elindítja kiskereskedelmi tevékenységét, ügyfélkapcsolati központot nyit, és 1200 termékből álló katalógust vezet be. A következő évben a csoport többi vállalatához hasonlóan a RAJA Németország is elindítja saját online áruházát.

1999
A RAJAPACK Németország elindítása

10 év alatt a cég ötszörösére növelte eladásait. 220 alkalmazottat foglalkoztat.

A 2000-es évek… A katalógusértékesítéstől az e-kereskedelemig

Az európai növekedés felgyorsul, Franciaországban új fióktelepek és speciális forgalmazók felvásárlása zajlik.

A RAJA elindítja az online értékesítést

6000 termékből álló kínálatával a RAJA a digitális marketing előfutára az üzleti értékesítésben webáruházával, az első olyan vállalat, amely csomagolást értékesít online! "Már akkor is a katalógus, a telefonos és a helyszíni értékesítés specialistái voltunk. Az online értékesítés hozzáadásával teljesen többcsatornás forgalmazóvá váltunk. Ez egy új, praktikus és gyors módja annak, hogy ügyfeleink felfedezzék kínálatunkat és megrendeléseket adjanak le." Danièle Kapel-Marcovici

2000
A RAJA elindítja az online értékesítést
Egyre több és több újítás!

RAJA bemutatja az "időtakarékos" kartondobozok új generációját önzáró aljával és öntapadós lezárással.

2000
Egyre több és több újítás!
RAJAPACK Spanyolország

Az új leányvállalat 1000 terméket kínál nyomtatott katalógusában és a weboldalon. A termékeket Spanyolország egész területére kiszállítják a barcelonai elosztóközpontból.

2003
RAJAPACK Spanyolország
RAJAPACK Ausztria

Megalakulása óta a fióktelep több, mint 2500 készleten lévő terméket kínál.

2004
RAJAPACK Ausztria
A RAJA az 50. évfordulóját ünnepli!

Az alapító és lánya: 2 generáció ünnepel vállalati évfordulón

2004
A RAJA az 50. évfordulóját ünnepli!
A RAJA-Danièle Marcovici Alapítvány megalapítása

Danièle Kapel-Marcovici megerősíti a vállalat társadalmi értékeit azzal, hogy létrehozza az első olyan francia alapítványt, amely a nők és lányok jogainak védelmét tűzi ki célul. Az alapítvány a nők érdekében működő egyesületeket támogatja Franciaországban és világszerte. 2006 óta 57 országban több, mint 750 projektet támogat több, mint 17 millió euróval. "Mindig is úgy gondoltam, hogy a vállalat szerepe nemcsak gazdasági, hanem társadalmi is. Ezért a RAJA sikerének köszönhetően úgy döntöttem, hogy létrehozom a RAJA-Danièle Marcovici Alapítványt". Danièle Kapel-Marcovici

2006
A RAJA-Danièle Marcovici Alapítvány megalapítása
RAJAPACK Olaszország

A RAJA megnyitja olaszországi elosztóközpontját és irodáit a Milánótól délre fekvő Castel San Giovanniban. Több, mint 1400 termék van raktáron.

2006
RAJAPACK Olaszország
RAJAPACK Csehország

A RAJA egy prágai központú leányvállalat megnyitásával megkezdi a közép-európai piacok meghódítását. A teljes kínálat elérhető a nyomtatott katalógusban és a weboldalon.

2007
RAJAPACK Csehország
A L'EQUIPIER felvásárlása

A RAJA számára egy kis francia vállalat felvásárlása, amely a higiéniai és tisztítószerek forgalmazására szakososodott online és személyes értékesítéssel, a termékpaletta diverzifikálásának kezdetét jelenti.

2007
A L'EQUIPIER felvásárlása
RAJAPACK Svájc

A svájci fióktelep székhelye Bázelben található, és 3800 terméket kínál ügyfeleinek nyomtatott katalógusában és a weboldalon.

2008
RAJAPACK Svájc

2011-ben a RAJA 1350 embert foglalkoztat, európai forgalma pedig meghaladja a 400 millió eurót. A cég több, mint 9000 professzionális megoldást kínál.

2010-2020-as évek… A RAJA Csoport diverzifikálja tevékenységét

Erős társadalmi és környezetvédelmi szerepvállalás

A WELCOME OFFICE felvásárlása

A RAJA Csoport számára egy másik francia márka, irodaszerek és irodai bútorok online értékesítésére szakosodott cég felvásárlásával lehetővé válik, hogy bővítse termékkínálatát.

2010
A WELCOME OFFICE felvásárlása
A Crosstrade felvásárlása

Egy kis lengyel csomagolóanyag-értékesítő vállalat felvásárlása lehetőséget nyújt arra, hogy egy 2500 terméket kínáló üzletet indítson el a lengyel piacon.

2010
A Crosstrade felvásárlása
A Postemballasje felvásárlása

A RAJA egy oslói kis csomagolóanyag-forgalmazó cég felvásárlásával belép a skandináv piacra 2000 cikkszámú termékcsaláddal.

2010
A Postemballasje felvásárlása
RAJAPACK Dánia

A dániai fiókvállalat nyomtatott katalógusok segítségével és weboldalon keresztül is értékesíti termékeit.

2010
RAJAPACK Dánia
A CENPAC felvásárlása

A Cenpac ipari és élelmiszeripari csomagolások forgalmazására szakosodott cég, hogy a logisztikai és élelmiszer-előállító iparág szereplői számára nyújtson megoldásokat. A francia piac egyik főszereplője a csomagolások forgalmazásában. Regionális értékesítői hálózattal és szakosodott értékesítési csapattal rendelkezik. Nemrég nyitotta meg fő elosztóközpontját a párizsi régióban, és 400 embert foglalkoztat.

2010
A CENPAC felvásárlása
RAJAPACK Svédország

Nyomtatott katalógusokban és weboldalon bemutatott 2000 termékből álló termékpalettával erősíti jelenlétét Skandináviában. 2020-tól a 9000 m²-es elosztóközpont három skandináv országban szolgálja ki ügyfeleit.

2012
RAJAPACK Svédország
A Nők & Környezet jótékonysági program elindítása

A RAJA-Danièle Marcovici Alapítvány a COP21 konferenciát követően létrehozza programját, amely a nők által vezetett egyesületi projekteket támogatja a fenntartható környezet jegyében.

2015
A Nők & Környezet jótékonysági program elindítása
A Morplan vállalat felvásárlása

A RAJA csoport folytatja a diverzifikációt a Morplan, egy irodai kellékeket és felszereléseket forgalmazó kiskereskedő cég felvásárlásával. A Morplan négy írószerüzletet is üzemeltet az Egyesült Királyságban.

2015
A Morplan vállalat felvásárlása
RAJA Szlovákia

A RAJA megerősíti pozícióját Közép-Európában.

2016
RAJA Szlovákia
RAJA Portugália

A RAJA megerősíti pozícióját az Ibériai-félszigeten.

2016
RAJA Portugália
Az UDOBÄR vállalat felvásárlása

A Németországban, Svájcban és Ausztriában működő UDOBÄR a tárolási és irodai berendezések forgalmazására szakosodott. Online 100 000 terméket kínál.

2017
Az UDOBÄR vállalat felvásárlása
Stratégiai diverzifikáció

A RAJA csoport 10 új európai vállalat felvásárlásával stratégiai diverzifikációba kezd az irodaszerek és bútorok forgalmazásának piacán. A Csoport ezen a piacon a távértékesítés vezetőjévé vált! "Ezek az akvizíciók tökéletesen illeszkednek stratégiánkhoz, amely szerint a cégek globális partnere kívánunk lenni a csomagolóanyagok, irodaszerek és ipari berendezések terén Európa-szerte." Danièle Kapel-Marcovici

2019
Stratégiai diverzifikáció
Bernard vállalat felvásárlása

Franciaországban és Belgiumban a higiéniai- és tisztítószerek vezető forgalmazója, amely 16 000 termékből álló választékot kínál ügyfeleinek.

2019
Bernard vállalat felvásárlása
JPG vállalat felvásárlása

Az irodaszerek és bútorok távértékesítésére 45 éve szakosodott JPG 40 000 terméke közül választhatnak ügyfelei, melyeket a Párizstól északra található 25 000 m2-es elosztóközpontból szállítanak ki. A vállalat 400 embert foglalkoztat.

2019
JPG vállalat felvásárlása
Mondoffice vállalat felvásárlása

Olaszország vezető távértékesítő irodaszer- és bútorforgalmazó vállalatát 1984-ben alapították a Milánó melletti Biellában. Vásárlóinak 40 000 terméket kínál, amelyeket egy 16 000 m²- es elosztóközpontból szállítanak ki. A Mondoffice több, mint 300 embert foglalkoztat.

2019
Mondoffice vállalat felvásárlása
Kalamazoo vállalat felvásárlása

Az irodabútorok távértékesítésére szakosodott spanyol vállalat 25 000 terméket kínál. Az ügyfelek a termékeket egy 12 000 m²-es elosztóközpontból kapják meg Bilbaó városából.

2019
Kalamazoo vállalat felvásárlása
A RAJA kötelezettségvállalása

A RAJA Csoport iparági vezetőként tisztában van társadalmi és környezeti felelősségével, ezért első nem pénzügyi teljesítménynyilatkozatában hivatalosan is rögzíti saját CSR-kötelezettségvállalásait:
• a helyi beszerzés előnyben részesítésével: a termékek 86%-a Európában készül
• az innovatív, környezetbarátabb csomagolások értékesítésének előmozdításával
• szakmai tanácsadással a helyes csomagolási gyakorlatról

2020
A RAJA kötelezettségvállalása
Viking vállalat felvásárlása

Az amerikai eredetű Viking 1990-ben kezdte meg működését Európában, és úttörő knowhow-jával forradalmasította az irodaszerek katalógusokon keresztüli forgalmazását. Hét új Viking vállalatot integrálták a RAJA Csoportba: Viking Wielka Brytania, Viking Irlandia, Viking Niemcy, Viking Szwajcaria, Viking Austria, Viking Holandia és Viking Belgium. Mindegyik vállalat a honlapján és katalógusában 40 000 termékből álló választékot kínál, amelyet két nagy, Németországban és az Egyesült Királyságban található ultramodern elosztóközpontból szállítanak. A RAJA Csoport 1 500 új női alkalmazottat kezd el foglalkoztatni.

2021
Viking vállalat felvásárlása
RAJA Magyarország

Az új magyarországi leányvállalat Budapesten található, és 3 000 raktáron lévő terméket kínál.

2021
RAJA Magyarország

A történet Önnel folytatódik...